Przeczytaj zanim zainstalujesz zregenerowany podzespół bębna

 

 

Przed wyjęciem z opakowania pozostaw podzespół bębna na około 1,5 – 2 godziny w zacienionym miejscu, aby usunąć ewentualna wilgoć, która może powstać na zimnych elementach podzespołu w ciepłym pomieszczeniu.
Ostrożnie wyjmij podzespół z opakowania, zwracając szczególną uwagę, aby nie dotknąć ręką światłoczułej warstwy bębna ( zwykle o zielonej lub turkusowo-niebieskiej metalicznej barwie ).
Zawsze unikaj pozostawiania podzespołu bębna przy źródłach światła tak słonecznego jak i intesywnego sztucznego !
Tuż przed zainstalowaniem, również ostrożnie usuń wszystkie folie zabezpieczające wałek światłoczuły, zwracając szczególną uwagę, aby taśmy klejące nie przykleiły się do warstwy światłoczułej wałka.
Włóż podzespół do drukarki (opcjonalnie do kserokopiarki ).

UWAGI

Jeżeli po zainstalowaniu zregenerowanego podzespołu urządzenie nadal nie pracuje, podając komunikat, aby zmienić bęben na nowy, należy zresetować licznik drukarki –> patrz instrukcja obsługi drukarki.
Jeżeli drukarka generuje komunikat - brak tonera  to znak, że podczas procesu regeneracji został on usunięty z podzespołu z powodu zużycia lub zawilgocenia i należy uzupełnić go nowym.
W podzespołach bębna firmy
Panasonic  KX-PEP3 i KX-PEP5, należy używać oryginalnego tonera, gdyż większość tonerów kompatybilnych, ze względu na niższe parametry znacznie skraca czas życia bębna.
Jeżeli drukarka drukuje, pozostawiając na kartkach delikatne, szare tło
( Panasonic KX-P 7100, KX-P7XXX ) to znak, że toner w podzespole podającym zawilgotniał i należy go usunąć. Można to pośrednio wykonać, drukując zwykle kilkanaście kartek zapisanych równomiernie tekstem. Po tej liczbie kopii każdy następny wydruk powinien być coraz lepszy .
Jeżeli drukarka drukuje pozostawiając na kartkach delikatne, szare, cienkie linie, to znak, że toner w podzespole podającym zawilgotniał lub listwa doctor blade w tym podzespole kwalifikuje się do wymiany.
Jeżeli nie jesteś zadowolony z efektów drukowania, to przed rozpoczęciem procedury reklamacyjnej,
wyślij nam faksem wydrukowaną kopię na (22) 8493925, podając telefon zwrotny.
Oddzwonimy do Ciebie celem konsultacji na temat możliwie szybkiego usunięcia wszystkich nieprawidłowości.

 REKLAMACJE

Ewentualne reklamacje zawsze i tylko po wcześniejszych konsultacjach telefonicznych, należy składać, wysyłając reklamowany podzespół z kilkoma przykładowymi wydrukami na nasz adres .






Znajdziesz nas na

Malczewskiego 15/10 róg Krasickiego

JAK ZAMAWIAĆ...

JAK EXPRESOWO:
  ZREGENEROWAĆ...
  NAPRAWIĆ...

JAK NAJTANIEJ KUPIĆ...

JAK NAJTANIEJ NAPRAWIĆ...

JAK ZDIAGNOZOWAĆ...

JAK PŁACIĆ...

JAK REKLAMOWAĆ...

JAK DOSTARCZYĆ...

JAK ODEBRAĆ...

JAK WYPOŻYCZYĆ URZĄDZENIE NA CZAS NAPRAWY...

JAK ODSPRZEDAĆ UŻYWANY CARTRIDG'E...

JAK ZAINSTALOWAĆ NOWE URZĄDZENIE...

CENNIK URZĄDZEŃ UŻYWANYCH...

...

...

...


 
Made by Tomasz Brzeziński