JAK ZAMAWIAĆ...?


1) Urządzenia i materiały eksploatacyjne.
     Telefonicznie nr (22) 8494116 w godzinach ( 7-22 )
     lub mailem na adres: serwis@satellite.com.pl
     Zwracamy Państwa uwagę, że biuro handlowe jest czynne od poniedziałku do piątku
     w godz. 8 - 17 i tylko wtedy dysponujemy pełną gamą asortymentu do sprzedaży.

2) Regeneracje kartridży, tonerów i podzespołów bębna.
     Jak wyżej lub na 24h telefon serwisowy 501216691 lub w godzinach ( 7-22 )  (22) 8494116

3) Usługę serwisową.
     Jak wyżej lub na 24h telefon serwisowy 501216691 lub w godzinach ( 7-22 )  (22) 8494116


4) Części zamienne.
     Wyłącznie mailem na nasz adres: 
serwis@satellite.com.pl
     podając dokładną nazwę i typ urządzenia oraz odpowiednie nr katalogowe lub oryginalne nazwy części zamiennych
     z podaniem zwrotnego kontaktu telefonicznego celem ewentualnej konsultacji przez pracownika naszego serwisu.

Klienci z regionu miasta Warszawy i okolic
mogą skorzystać z możliwości  telefonicznego zamówienia natychmiastowego przyjazdu naszych pracowników do biura klienta celem usunięcia awarii lub dostawy materiałów eksploatacyjnych i urządzeń.

 Klienci z Polski
1)  pragnący zregenerować toner lub podzespół bębna, po wcześniejszych konsultacjach telefonicznych z naszym pracownikiem, wysyłają go do nas  na swój koszt  priorytetową przesyłką pocztową lub inną przesyłką kurierską --> patrz.   Jak dostarczyć pamiętając o załączeniu pełnych danych do faktury VAT, kontaktu telefonicznego  i  nr faksu oraz ewentualnego adresu zwrotnego przesyłki , jeśli inny niż na fakturze. Po wykonaniu regeneracji przesyłamy Państwu faksem fakturę pro-forma celem wykonania przedpłaty w formie przelewu za wykonanie w/w usługi.  Zregenerowane podzespoły i tonery wraz z oryginałem faktury VAT odeślemy Państwu na nasz koszt, natychmiast po wpłynięciu środków na nasze konto.
2)  pragnący zamówić nowe materiały eksploatacyjne mogą bez obawy wykonać tę operację wysyłając zamówienie drogą mailową podając oczywiście markę, rodzaj, typ oraz ilość zamawianego towaru oczywiście z załączeniem danych do faktury VAT, danych do wysyłki jeśli inne niż na fakturze  i nr telefonu kontaktowego osoby prowadzącej zamówienie celem dalszej konsultacji przez naszego handlowca.  Tylko po takiej konsultacji telefonicznej przez pracownika naszego biura handlowego zamówienie będzie skierowane do realizacji.

Przelewy oraz przedpłaty w formie przelewu prosimy realizować na nasze konto w :
   
  BRE Bank S.A. 
59 1140 2004 0000 3502 3077 1174 .
PHU SATELLITE

Zamówienia złożone przed godziną 12:00  realizowane są tego samego dnia, zaś zamówienia złożone po godzinie 12:00 realizowane są tego samego dnia lub do południa dnia następnego. 



Znajdziesz nas na

Puławska 132a/21 róg Naruszewicza

JAK ZAMAWIAĆ...

JAK EKSPRESOWO:
  ZREGENEROWAĆ...
  NAPRAWIĆ...

JAK NAJTANIEJ KUPIĆ...

JAK NAJTANIEJ NAPRAWIĆ...

JAK ZDIAGNOZOWAĆ...

JAK PŁACIĆ...

JAK REKLAMOWAĆ...

JAK DOSTARCZYĆ...

JAK ODEBRAĆ...

JAK WYPOŻYCZYĆ URZĄDZENIE NA CZAS NAPRAWY...

JAK ODSPRZEDAĆ UŻYWANY CARTRIDG'E...

JAK ZAINSTALOWAĆ NOWE URZĄDZENIE...

CENNIK URZĄDZEŃ UŻYWANYCH...

...

...

...


 
Made by Tomasz Brzeziński