JAK DOSTARCZYĆ...?
Klienci
z Warszawy, okolic lub okazjonalnie odwiedzający stolicę Zapraszamy osobiście,
co po wcześniejszej telefonicznej konsultacji z pracownikiem naszego
serwisu i przybliżenia godziny Państwa wizyty, znacznie
przyspieszy usunięcie awarii w urządzeniu. Zapowiedzenie terminu umożliwi
także w wielu przypadkach błyskawiczną ( w ciągu 0,5 - 3 godzin ) naprawę
urządzenia, co zapobiegnie konieczności ponownego przyjazdu do serwisu po
odbiór naprawionego urządzenia. Klienci z Warszawy mogą również telefonicznie zamówić, aby
nasz serwisant odebrał uszkodzone urządzenie
do naprawy serwisowej lub
kartridż do regeneracji. W tej sytuacji za dojazd na terenie Warszawy doliczamy kwotę od 10 do
20 zł ( + VAT ).
Klienci
z Polski Możecie
Państwo skorzystać z usług poczty polskiej lub innej firmy kurierskiej, przesyłając do nas swoje
urządzenie lub materiał eksploatacyjny do regeneracji. W tej sytuacji
prosimy podać na opakowaniu i kwicie nadawczym nasz nowy adres: 02-620 Warszawa, ul. Puławska 132a / 21 oraz czas pracy naszego biura
handlowego poniedziałek
- piątek od 9 do 17
oraz telefon komórkowy serwisu 501216691,
co zwykle znacznie przyspiesza doręczenie przesyłki.
www.poczta-polska.pl,
www.dhl.com.pl,
www.pocztex.pl,
www.dpd.com.pl/,
Wielu naszych klientów przesyła do nas urządzenia i podzespoły
korzystając z pomocy firm kurierskich.
Jeżeli zamierzacie Państwo osobiście dostarczyć urządzenie do serwisu, prosimy o wcześniejszy telefoniczny kontakt w celu przygotowania stanowiska i serwisanta do ekspresowej naprawy !
|
Znajdziesz nas na
Puławska 132a/21 róg Naruszewicza
JAK ZAMAWIAĆ...
JAK EKSPRESOWO:
ZREGENEROWAĆ...
NAPRAWIĆ...
JAK NAJTANIEJ KUPIĆ...
JAK NAJTANIEJ NAPRAWIĆ...
JAK ZDIAGNOZOWAĆ...
JAK PŁACIĆ...
JAK REKLAMOWAĆ...
JAK DOSTARCZYĆ...
JAK ODEBRAĆ...
JAK WYPOŻYCZYĆ URZĄDZENIE NA CZAS NAPRAWY...
JAK ODSPRZEDAĆ UŻYWANY CARTRIDG'E...
JAK ZAINSTALOWAĆ NOWE URZĄDZENIE...
CENNIK URZĄDZEŃ UŻYWANYCH...
...
...
...
|