JAK DOSTARCZYĆ...?

Klienci z Warszawy, okolic lub okazjonalnie odwiedzający stolicę
Zapraszamy osobiście,  co po wcześniejszej telefonicznej konsultacji z pracownikiem naszego serwisu i przybliżenia godziny Państwa wizyty, znacznie przyspieszy usunięcie awarii w urządzeniu. Zapowiedzenie terminu umożliwi także w wielu przypadkach błyskawiczną ( w ciągu 0,5 - 3 godzin ) naprawę urządzenia, co zapobiegnie konieczności ponownego przyjazdu do serwisu po odbiór naprawionego urządzenia. Klienci z Warszawy mogą również  telefonicznie zamówić, aby nasz serwisant odebrał uszkodzone urządzenie do naprawy serwisowej lub kartridż do regeneracji.
 W tej sytuacji za dojazd na terenie Warszawy doliczamy kwotę od 10 do 20 zł ( + VAT ). 

Klienci z Polski
Możecie  Państwo skorzystać z usług poczty polskiej lub innej firmy kurierskiej, przesyłając do nas swoje urządzenie lub materiał eksploatacyjny do regeneracji. W tej sytuacji prosimy podać na opakowaniu i kwicie nadawczym nasz nowy adres: 02-620 Warszawa, ul. Puławska 132a / 21 oraz czas pracy naszego biura handlowego poniedziałek - piątek od 9 do 17 oraz telefon komórkowy serwisu 501216691, co zwykle znacznie przyspiesza  doręczenie przesyłki. 

 
     www.poczta-polska.pl,
     www.dhl.com.pl,
     www.pocztex.pl,
     www.dpd.com.pl/,
    Wielu naszych klientów przesyła do nas urządzenia i podzespoły korzystając z pomocy firm kurierskich.

Jeżeli zamierzacie Państwo osobiście dostarczyć urządzenie do serwisu, prosimy o wcześniejszy telefoniczny kontakt w celu przygotowania stanowiska i serwisanta do ekspresowej naprawy !



Znajdziesz nas na

Puławska 132a/21 róg Naruszewicza

JAK ZAMAWIAĆ...

JAK EKSPRESOWO:
  ZREGENEROWAĆ...
  NAPRAWIĆ...

JAK NAJTANIEJ KUPIĆ...

JAK NAJTANIEJ NAPRAWIĆ...

JAK ZDIAGNOZOWAĆ...

JAK PŁACIĆ...

JAK REKLAMOWAĆ...

JAK DOSTARCZYĆ...

JAK ODEBRAĆ...

JAK WYPOŻYCZYĆ URZĄDZENIE NA CZAS NAPRAWY...

JAK ODSPRZEDAĆ UŻYWANY CARTRIDG'E...

JAK ZAINSTALOWAĆ NOWE URZĄDZENIE...

CENNIK URZĄDZEŃ UŻYWANYCH...

...

...

...


 
Made by Tomasz Brzeziński